Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Eterniti Artemis: Богове

25.04.2012 10:37
Туит

Британската компания Eterniti Motors остава вярна на гръцката митология и с последния си проект Artemis. Луксозният SUV е наследник на прототипа Hemera, но и това не е производствената му версия.

За разлика от Hemera, който дебютира на автосалона във Франкфурт миналата година, Artemis разполага с напълно нов дизайн на предната част. Характерна за нея е масивната радиаторна решетка, изработена типично в стила на Jaguar, огромните въздуховоди встрани от нея, над които са позиционирани LED гарабритите и преработените челни светлини. Нови са също 23-цоловите  колела и емблемите, монтирани на предните калници.

Всички панели на базирания на Porsche Cayenne модел са изработени на ръка от карбонов композит. 4,8-литровият V8 на немската компания също е модифициран и вече генерира 600 к.с. и 750 Нм, което е достатъчно за ускорение от място до 100 км/ч при налични 4,5 секунди. Максималната скорост пък надхвърля 290 км/ч.

В салона на Artemis правят впечатление не само висококачествените материали, но и двете индивидуални задни седалки, които са изместени допълнително назад и предоставят със 100 мм повече пространство за краката на пътниците в сравнение със стандартния Cayenne.

Artemis остава концептуален модел, но е съвсем близо до производствения продукт. За неговото развитие ще отговаря бившият пилот във Формула 1, който вече е направил няколко теста за Eterniti. Цената му ще бъде приблизително около 210 000 паунда, а негови конкуренти ще бъдат Maserati Kubang и новият SUV на Bentley, който ще се появи скоро на пазара.

Коментари
comments powered by Disqus