Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Eто я първата официална снимка на пикапа Fiat Тоrо

19.10.2015 10:25
Туит

Вече е известно, че бразилците ще предложат бензинов двигател 1,8 E-Torq Flex и дизелов 2,0 Multijet, предно или двойно задвижване за модела

Южна Америка е традиционна страна на пикапите, това от много години е известно на инженерите от Fiat, поради което Fiat вече е завоювал добри позиции с подходящи модели. С новия Fiat Toro италианците прекрачват горния сегмент.

Подразделението Fiat Бразилия представи  най-предварителни данни на първия пикап Toro. Не се съобщава нищо официално, но вероятно в основата на автомобила ще бъде платформата на кросоувъра Jeep Renegade с петместна кабина. Но вече е известно, че бразилците ще предложат  бензинов двигател 1,8 E-Torq Flex и дизелов 2,0 Multijet, предно или двойно задвижване, шестстепенна механична предавателна кутия и две автоматични трансмисии (шест- и деветстепенна). Мощността на агрегатите не се посочва, според неофициални източници те ще бъдат 140 и 170 конски сили съответно.

Лицето на дългия почти 5 метра Toro се разпознава по високата фронтална част, където грее огромната усмивка на радиаторната решетка. Изключително тесните фаровете свързват хромирани лайсни.

Отдолу се намират широките светлини, а хромираните фарове за мъгла обрамчват предната ниско разположена престилка. Върху покрива на кабината се простира рейлинг, чиито странични ръбове са със защитни пластмасови елементи.

В оптиката може да се установи очевидна прилика с концепта FCC4, но в останалата част на серийната версия на пикапа изглежда неутрално.

Задната част на автомобила бе заснета по време на производствения процес в бразилския завод на компанията.
Дължината на лекотоварния модел е 4915 мм  и може да носи до един тон товар. В зависимост от конфигурацията и опциите, той е оборудван с мултимедийна система Uconnect с навигация, , интерфейс Bluetooth и петинчов екран, двузонов климатроник, система за подпомагане при потегляне по наклон и спускане по надолнище, панорамен покрив с електрическо задвижване, задни сензори за паркиране, сензори за светлина и дъжд, вътрешно огледало с автоматично затъмняване, камера за задно виждане, въздушни възглавници завеси и за колената, въздушна възглавница за водача. Повече подробности ще бъдат разкрити през следващите дни, а автомобилът ще излезе на пазара по-късно тази година или в началото на следващата.

Коментари
comments powered by Disqus