Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Euro NCAP критикува Subaru Impreza и Alfa MiTo

24.03.2010 17:35
Туит

Европейската организация за оценка на нови автомобили Euro NCAP публикува първите резултати от тестовете на електронните програми за стабилност.

Всички 40 модела, които са участвали в първия етап от програмата на EuroNCAP, са преминали теста, но към два от тях има забележки - Subaru Impreza и Alfa Romeo MiTo.

Критиката към японския модел е, че системата може да се деактивира случайно, без водачът да разбeрe, тъй като бутонът за изключването й попада в обсега на неговото коляно. При MiTo проблемът е, че когато DNA превключвателят е на режим Dynamic, автомобилът не покрива нормите на теста.

Тестовата постановка включва двойна смяна на лентата при скорост от 50 мили в час (80 км/ч), като за управлението е отговарял робот. Крайните резултати сочат, че при автомобили с ESP вероятността за фатален инцидент е с 25% по-ниска спрямо тези, които не са оборудвани със системата.

Коментари
comments powered by Disqus