Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Euro NCAP обяви петте най-сигурни автомобила

28.01.2011 15:03
Туит

Европейската организация за оценка на нови автомобили Euro NCAP оповести петте най-сигурни модела в отделните класове за 2010 година.

И петте модела са получили пет звезди, което е и най-високото постижение според класацията на Euro NCAP. В класа на луксозните автомобили номер 1 е петата серия на BMW, при малките семейни – Alfa Romeo Giulietta, Honda CR-Z печели в категорията супермини, Kia Sportage взима отличието при малките офроудъри, а Toyota Verso – при минивановете.

През изминалата година Euro NCAP е тествала 29 автомобила, като 65% от тях са постигнали резултат от пет звезди. За сравнение през 2009 г. 90% са регистрирали подобен успех. Причината за спада обаче не е в по-ниското качество, а в промяната на стандартните процедури, които автомобилите трябва да покрият, за да получат най-високото отличие.

Най-слаби резултати за 2010 г. са зачетени при тестовете на Citroen Nemo (три звезди) и китайският миниван Landwind CV9, който получава скромните две.

Тестове на Euro NCAP вече включват и оценка на работата на електронната система за стабилност на отделните модели. От 2009 г. организацията изисква новите автомобили да са стандартно оборудвани с нея.

Коментари
comments powered by Disqus