Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Европейска премиера на новия пикап Mitsubishi L200

10.03.2015 11:51
Туит

Предшественикът му е на пазара от девет години, изправени сме пред новото му издание

Пазарният старт в Германия е през лятото: пред нас са всички детайли на новия пикап L200 на Mitsubishi със задвижване на четирите колела, който дебютира в Женева.
Предшественикът му е на пазара от девет години, изправени сме пред новото му издание. В Тайланд, където Mitsubishi L200 също ще се произвежда, японският производител вече представи в края на 2014 петото поколение на сполучливите пикапи, а на Женевското автомобилно изложение март 2015, беше премиерата на европейската версия с ляво управление.

По отношение на дизайна Mitsubishi върви по пътя на еволюцията, а не на революцията. Необичайно закръгленият дизайн на предната част беше наистина променен в полза на повече ръбове и тежест в лицето на новия L200 (който се предлага на пазара в Тайланд като "Triton") ясно се разпознава Mitsubishi.

Mitsubishi L200 2015

Техниката е същата, с доказано ниво и удоволствие за офроуд ентусиастите. Това означава решетъчна конструкция плюс задна твърда ос и постоянно задвижване на всички колела. В Германия отново стъпва версията е изключващо се перманентно  задвижване на всички колела, с което Mitsubishi се налага над местна конкуренция. Super Select 4WD II позволява движение по всички терени,  с чисто задвижване на задните колела, без постоянно задвижване на всички колела и със заключен централен диференциал, както и с постоянно задвижване на всички колела. С такъв богат избор на управление засега не може да се похвали никой пикап от средния клас.

Най-добрата новина обаче е реконструкцията и модернизацията под капака. 2,5-литровият DI-D получи най-после едно модерно обновление. Вместо стария четирицилиндров двигател, който благодарение на постоянните промени бе спасяван през годините, Mitsubishi L200 от моделната  2015 година се сдоби с нов 2,4-литров дизелов с директно впръскване. Както и преди, дизеловият мотор ще бъде с две опции на мощност, но дори и по-слабата версия на мощния двигател 154 к.с./ 380 Нм с работното обозначение 4N15 е добре напомпан. Обновеният вариант вече е със 181 к.с. и 430 Нм въртящ момент. До този момент не са обявени разходните норми, но в замяна на това очакваните емисии на CO2 на новия Mitsubishi L200 с ръчна трансмисия ще бъдат 169 г/км, което като консумация се равнява на 6,4 литра дизелово гориво, което е върхово постижение в този сегмент.

Апропо, скоростните кутии: моделът от 2015  Mitsubishi L200 ще има възможност за избор между шестстепенна ръчна трансмисия и петстепенна автоматична.

Повече комфорт 

По информация на Mitsubishi, голямо внимание е отделно върху акцента за подобряване на шума и вибрациите, с което автомобилът е станал по-удобен. От картините на интериора лъха много уют. Леко промененият вид на предшественика е с доста сериозна визия от силно очертани инструменти, централен информационен дисплей и лакирани декоративни елементи.

Подобно на предшественика, и новият Mitsubishi L200-Pickup ще се предлага с кабина в три варианта. Най-дългата товарна платформа с приблизително 2,2 метра дължина е оборудвана с единична кабина, 2 + 2-местната кабина разполага с 1,8 метрова платформа, а при двойната кабина тя е само 1,5 м. В Германия Mitsubishi ще предложи през 2015 г. L200 само като Club Cab и двойна кабина, единичната кабина не е заложена в програмата. По отношение на размерите, няма съществени разлики: с дължина 5285 мм, широчина 1815мм  и височина 1780 мм двойната кабина на новия модел за 2015 година е само с няколко милиметра по-дълга от тази на настоящето Mitsubishi L200.

Напредък има не само в модернизираното окачване, а дори  и в управлението (казано с две думи, то е по-точно и по-директно), а по отношение на безопасността, на борда освен седем въздушни възглавници има и асистент за поддържане лентата на движение. Относно цените, Mitsubishi Германия все още не се е произнесъл, в момента L200 с двойна кабина стартира за 28 790 евро. Първите автомобили на моделите от 2015 се очакват да стъпят на немския пазар през август.

Коментари
comments powered by Disqus