Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Exagon Furtive-eGT: По стъпките на Fisker Karma

28.09.2010 11:00
Туит

Френският тим Exagon Engineering, чието основно поле за изява е Световният шампионат за туристически автомобили WTCC, е решил да търси нови възможности за реализация в областта на спортните хибриди от ранга на Fisker Karma.

Дългият 4,5 метра Furtive-eGT е оборудван с два електромотора на Siemens, чиято обща мощност е 340 к.с. С тяхна помощ спортното купе ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,5 секунди, като максималната скорост е ограничена по електронен път на 155 мили в час (250 км/ч).

Динамиката на Furtive-eGT е наистина впечатляваща, като същото се отнася и за пробега му. На хартия четириместното купе може а се движи изцяло на електричество в рамките на цели 400 км, но едва ли реалните показатели са такива. При положение че зарядът на батериите, производство на Saft, бъде изчерпан, на помощ идва малкият бензинов двигател, който изпълнява функциите на екстендър. В резултат автономният пробег достига 800 км.

В Exagon имат опит с подготовката на подобни автомобили. През 2009 г. френският тим работеше върху електрически прототип, който да се състезава в шампионата на снежни трасета Андрос Трофи. Вероятно това е една от причините ръководството на Exagon да се надява, че още догодина Furtive-eGT ще се сдобие със серийна версия и ще се появи на пазара през 2012 г.

Furtive-eGT ще дебютира на автомобилния салон в Париж.

Коментари
comments powered by Disqus