Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

FAB DESIGN Mercedes SLS Gullstream: Втори опит

28.04.2011 11:12
Туит

FAB DESIGN бе една от първите тунинг компании, които посмяха да модифицират SLS AMG. Крайният резултат обаче явно не задоволява швейцарския екип, защото е време за втора версия – Gullstream.

Бодикитът на FAB DESIGN включва нова предна броня с вертикално разположени LED дневни светлини, раздути калници с допълнителни въздуховоди за охлаждане на спирачките, агресивни прагове и задна броня, в която са поместени карбоновият дифузор и новите накрайници на изпускателната система от неръждаема стомана. Впечатление прави и въздухозаборникът на тавана, но той е единствено декоративен.

Екипът на FAB DESIGN не се е ограничил само до оптичните промени. 6,2-литровият V8 на AMG вече генерира 615 к.с. при 571 стандартно и 690 Нм (650 Нм в заводската версия), което ускорява Gullstream от място до 100 км/ч за 3,6 секунди (3,8 стандартно), от 0 до 200 км/ч – за 11 секунди и му гарантира максимална скорост от 325 км/ч.

В пакета на швейцарците влизат още трикомпонентните колела Evolution и койловър окачването на Koni, заимствано директно от състезателния SLS GT3.

Коментари
comments powered by Disqus