Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

FAB DESIGN Porsche Cayenne: Помпане на мускули

16.03.2011 15:06

Ако някога сте си задавали въпроса колко грозна може да изглежда втората генерация на Porsche Cayenne, то швейцарският тунер FAB DESIGN ви дава готовия отговор.

Програмата на FAB DESIGN започва с мащабния бодикит, който включва нови значително по-раздути калници и прагове, изцяло модифицирана предна броня с двукомпонентна радиаторна решетка и масивни странични въздуховоди с интегрирани в тях дневни светлини, задна броня, комбинирана с четири трапецовидни накрайника на изпускателната система, огромен спойлер на петата врата и нов преден капак с двоен вентилационен отвор.

И за да бъде кичът пълен, специалистите от FAB DESIGN са оборудвали задните светлини със специални панели, които прикриват голяма част от тях, и са се спрели върху сивото матово покритие (не се упоменава дали е фолио или боя). Няма как обаче да не отчетем, че новите панели за Cayenne са изработени от подсилена с въглеродни нишки пластмаса.

Силовият пакет е базиран главно върху препрограмирания блок за управление на двигателя, но и върху новата изпускателна система от неръждаема стомана. В резултат максималната мощност на 4,8-литровия V8 на Cayenne Turbo вече достига 550 к.с., а кривата на въртящия момент бележи своя пик при 800 Нм.

В програмата на FAB-Design влизат още 22-цоловите колела и модулът за намаляване на просвета при моделите, оборудвани с активното PASM окачване на Porsche.

Коментари
comments powered by Disqus