Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

FAB Design промени S-класата: Лукозен аристократ с 630 к.с.

17.02.2016 10:35
Туит

Ethon е доста по-елегантен и мощността е порядъчно увеличена

След Esquire швейцарската тунер компания FAB Design сега предлага втората реконструкция на Mercedes S-клас. Ethon е доста по-елегантен и мощността е порядъчно увеличена.

Цялостното преоборудване на каросерията се базира на S-класа купе и като цяло ще прави по-изискано впечатление. FAB Design приложи на S-класата цялостна програма за подобряване на аеродинамиката. Според гръцката митология Ethon всъщност е един орел и при това е царят на въздушното пространство. За разлика от това обаче предпочитаният терен от Ethon на FAB Design обаче е пътят, но дори и там, както казват неговите създатели от FAB Design, той ще бъде водещият. Затова швейцарците са напомпали мощността на V8 Biturbo до 630 к.с., а максималният въртящ момент е някъде около 920 Нм.

За постигането на тези стойности двигателят е изцяло ревизиран. И за да може тази сила също да се реализира, задвижващият агрегат съответно също е модифициран. Освен механиката и електрониката на автомобила, спирачната система също е претърпяла съответната корекция. Така новоконфигурираният Ethon е получил ковани джанти Evolution-II в три части с размери 9,5J x 22 и 10J x 22 цола, обути в гуми с размери 255/30R22 и 295/25R22. По желание се предлагат също ковани Evolight джанти със същите размери.

Коментари
comments powered by Disqus