Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

FAB Design S-класа: Блясък

15.03.2009 20:01
Туит

Швейцарският тунер показа последната си оптимизирана версия на швабската лимузина.

Тунинг майсторът предлага напълно нови брони за флагмана от Щутгарт, които се монтират изключително лесно. Новата предница има по-заоблени форми и по-широки отвори за охлаждащ въздух към радиатора и спирачките. Новите прагове по фланговете пък карат луксозния модел да изглежда по-нисък и издължен. Задната престилка е перфектно нагодена към квадратните накрайници на спортната изпускателна система.

Визията на S-класата може да бъде индивидуализирана и с помощта на 6-спицови 3-компонентни ковани 20-цолови колела с високоскоростни гуми на Dunlop във формат 255/35 респ. 285/30.

Под капака на FAB Design S-класа работи петлитров V8, предаващ към коляновия вал мощност от 540 к. с. (5500 об./мин.) Специален е и механичният компресор, с който агрегатът е оборудван. Още по-впечатляващ е върховият въртящ момент от 750 Нм, постигнати при 4000 об./мин.

Спринтът до 100 км/ч на усъвършенстваната лимузина се осъществява за 4,9 секунди, а максималната и скорост клони към 300 км/ч.
Коментари
comments powered by Disqus