Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Фамилията Audi e-tron ще притежава новия V6 3,0 TDI

21.07.2014 12:15
Туит

За първи път новата система ще получи седанът Audi A8 e-tron

В началото на 2015 г. немската компания ще представи нова задвижваща система за хибридната гама Audi e-tron. Това съобщава изданието Auto Express, като се позовава на Улрих Хакенберг, директор по развитието на марката. За първи път новата система ще получи седанът Audi A8 e-tron, който само електричество може да измине 48 км.

Решено е обаче да няма хибридна версия на модела Audi R8, но пък ще се появи алтернативна бензинова версия. Топ мениджъри на компанията намекват, че можем да очакваме R8 с дизелов V8. Освен това по поръчка може да бъде произвеждано и чисто електрическо купе Audi R8 e-tron.

По време на презентацията на концепта Audi RS5 TDI през май шефът на фирмата Руперт Щадлер каза: „Audi се отличава със своята привързаност към дизеловото гориво, въпреки че много производители захвърлиха тази тема. Ние ще продължим, дори в сегмента на V8. Хората искат да получават удоволствие, но с правилен разход на гориво и някои други неща, над които работим сега”.

И понеже системата е разчетена за такива големи модели като Audi A6 и Audi Q7, тя трябва да има такава мощност, която съответства на масата на автомобила. Затова немците ще използват най-новия дизелов двигател V6 3,0 TDI (385 к.с., 750 Нм) с три компресора, представен на концепта Audi RS5 TDI. Да помага на дизеловия агрегат идва електромотор, чиято мощност в момента се пази в тайна, в комбинация с тях ще действа шестстепенна роботизирана трансмисия e-S tronic, като при хибрида Audi A3 e-tron.

Коментари
comments powered by Disqus