Производството на модела ще продължи да се извършва в турския завод Tofas в Бурса
Fiat Tipo бе възроден през октомври 2015 г. след 20-годишна пауза. През пролетта на 2016 г. към седана се присъединиха хечбек и комби. Фамилията се радва на добро, макар и намаляващо търсене в Европа: 84 789 автомобила (-17 552) са продадени през 2019 г. Съдейки по шпионските снимки, предстоящата планирана актуализация на екстериора ще бъде много скромна. Tipo ще смени само радиаторната решетка и предната броня.
Не се очакват промени в двигателната гама на Tipo. Сега в Италия тя се състои от бензинов 1,4 двигател (95 и 120 к.с.), MultiJet 1,3 и 1,6 турбодизели със същата мощност. Те работят в комбинация с механична пет- или шестстепенна или шестстепенна роботизирана трансмисия .
На кърмата няма нищо ново, така че да припомним цените. Седанът Tipo 4 Porte струва 16 300-18 800 евро, хечбекът Tipo 5 Porte - 17 550–23 050 евро, комбито Tipo Station Wagon се продава за 18 800–22,550 евро.
Най-вероятно лекото обновяване на екстериора ще бъде компенсирано от разширена гама от системи за сигурност и нови мултимедийни възможности, защото за три до четири години вътрешното оборудване е остаряло. В момента Fiat 500 е оборудван най-добре от всички автомобили Fiat, които могат да споделят например адаптивен круиз контрол и UConnect 5 media center с 10,25-инчов дисплей (Tipo има 5-7 инчов екран). Производството на моделната фамилия ще продължи да се извършва в турския завод Tofas в Бурса.