Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferdinand GT3 RS: За Деня на детето

01.06.2010 17:12
Туит

Ако все още не сте намерили идеалния подарък за 1 юни, тогава все още не е късно да зарадвате своето дете или себе си с последната реплика на Porsche 911 GT3 RS.

Ferdinand GT3 RS е с две задвижващи колела, нулеви вредни емисии, тегло от едва 99.6 кг и няма нищо общо с автомобилите и с германската марка освен външната прилика с 911.

Под покрития със златисто фолио екстериор се крие тръбно шаси, кормило и... педали, които предават въртящия момент към предните колела. Новият GT3 RS е приел изпитаната през последните години философия за намаляване на теглото, но мощността му не е увеличена напук на принципите на съвременното автомобилостроене. Всъщност, той няма двигател „по икономически причини“.

 

 

Революционният модел разполага с олекотена каросерия и високоефективен аеродинамичен пакет. Въздуховодите отпред „помагат на шофьора да не се поти“, докато задното крило сработва още при 5 км/ч и „осугурява спокойствието на водача при движение с висока скорост“.

Първите тестове на писта са преминали успешно на австрийското трасе „Залцбургринг“. За съжаление официалните резултати се пазят в тайна. "Производителят" все още не е обявил цената на Ferdinand GT3 RS, но е известно, че прототипът вече е собственост на Музея на изкуствата в Линц.

Коментари
comments powered by Disqus