Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Фернандес: След три години сме в топ 5

31.03.2010 09:19
Туит

Шефът на новия тим във Формула 1 Lotus Тони Фернандес се надява, че до три години неговият отбор ще бъде сред петте най-силни на стартовата решетка.

Малайзийският бизнесмен върна легендарното име на Lotus във Формула 1 и Индикар (с цветовете на този тим отвъд океана кара Такума Сато), а отборът му е най-силният от трите новака. Хейки Ковалайнен е единственият от пилотите на трите нови екипа, който завърши и двете състезания от началото на новия сезон – Гран при на Бахрейн и Гран при на Австралия. Освен това финландецът бе пред преките си конкуренти на стартовата решетка в Мелбърн.

Според Фернандес през 2011 г. Lotus ще може да се бори за място в първата десетка, преди да направи нова крачка напред през следващите два сезона.

„След Бахрейн вече съм наясно, че е напълно по силите ни след три сезона да се борим за място сред петте най-силни отбора. Догодина се надявам да бъдем сред десетте най-силни тима”, каза Фернандес пред британското издание Autosport.

„За съществуващите отбори е много по-трудно да свалят времената си с две секунди, отколкото на нас, защото ние имахме пет месеца да подготвим новия си автомобил. В началото направихме тежък автомобил, бяхме объркали радиаторите и още куп неща, но впоследствие успяхме да поправим грешките си и ето че вече настигаме тимовете пред нас.”

„Приближаваме се и до състезателното темпо на другите отбори. Хейки доста затрудни Нико Хюлкенберг, така че съм убеден, че скоро ще се намесим в борбата за места със Sauber и Williams, а защо не и с Renault и Toro Rosso. Сега изглежда непостижимо, но скоро ще бъде.”

За да имаш успешен тим във Формула .1 не е необходимо да му осигуриш огромен бюджет, смята малайзиецът.

„Не мисля, че е задължително да имаш огромен бюджет. Toyota харчеше стотици милиони и никога не успя да се намеси в борбата за победи. Според мен човешкият фактор е много по-важен от финансовия. Във Формула 1 се прахосват стотици милиони, които могат да се оползотворят по далеч по-добър начин. Но не мислете, че аз съм тук за ден или два. Тук съм заради страстта към автомобилните състезания и мисля да остана за дълго. Разбира се, Формула 1 е и добър начин да правиш бизнес.”

Коментари
comments powered by Disqus