Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari 458 Challenge: Вече и на сцената

03.12.2010 17:53
Туит

Ferrari показа в Болоня състезателната версия на 458 Italia, която ще замени F430 в едномарковия шампионат Ferrari Challenge.

Под капака на 458 Challenge препускат бясно 570-те коня“ (9000 об./мин), които познатият от 458 Italia V8 с директно впръскване генерира от 4,5 литра работен обем. И докато двигателят остава непроменен, то това не се отнася за скоростната кутия с два съединителя. За да гарантират по-висок въртящ момент при ниските обороти, инженерите от Маранело са коригирали предавателните числа.

458 Challenge разполага с познатия от серийния модел електронно контролиран диференциал E-Diff, като това решение се прилага за първи път в пистов автомобил на Ferrari. За първи път също така пилотите в едномарковия шампионат на Скудерията ще могат да коригират настройките на ABS системата, на тракшън контрола и на електронния диференциал директно от manettino превключвателя.

Сериозно внимание е отделено и върху олекотяването на автомобила. Част от панелите са по-тънки, карбонът е използван повсеместно, а стандартните стъкла са заменени с поликарбонатни (Lexan). Естествено, окачването също търпи промени – използвани са подсилени алуминиеви тампони, по-твърди пружини и еднодействащи амортисьори. Спирачната система на Brembo CCM2 е заимствана директно от 599XX, а колелата са 19-цолови с гуми Pirelli.

Според официалния пресрилийз на италианците 458 Challenge е записал нов рекорд на „Фиорано” – 1:16.5 минути, което е с цели две секунди по-добро постижение от това на предшественика F430 Challenge.

Коментари
comments powered by Disqus