Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari 458 Italia F-117 Nighthawk: Животът ми е поп-фолк

03.06.2010 16:26
Туит

Почитта на германците от Cam-Shaft към стелт бомбардировача видимо не се е отразила по най-добрия начин на автомобила.

За повечето фенове Ferrari 458 Italia сам по себе си е произведение на висшето автомобилно изкуство, което няма нужда от външна намеса. Всеки творец обаче има свое виждане и е твърдо убеден, че би могъл да се справи по-добре от оригиналния автор. Това потвърждават и германците от Cam-Shaft.

С модификациите си по последното творение на Ferrari те отдават чест на стелт бомбардировача Lockheed F-117 Nighthawk, но резултатите от тяхната работа са меко казано спорни и с леки забежки в областта на кича.

Промените по 458 Italia засягат единствено екстериора и включват тъмно сива матова боя, която копира покритието на невидимия за радарите бомбардировач, както и някои характерни за самолетите надписи.

Сред предупрежденията се отливат Heater Exhaust, Beware of Jetblast, разположено над трите ауспухови тръби, Danger - Ejection Seat, Do not Paint и No Handhold на страничните огледала, които трябва да навяват асоциации за крила.

От Cam-Shaft не споменават за технически промени по автомобила, който в стандартната си версия разполага с 4.5-литров V8 двигател. С 570 „коня“ на борда 458 Italia се изстрелва до 100 км/ч за 3.4 сек., а максималната скорост може да достигне 325 км/ч.

Коментари
comments powered by Disqus