Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari 458 Italia: Интересни факти I

21.08.2009 11:23
Туит

Старши вицепрезидентът на Ferrari Дани Бахар и техническият директор Роберто Федели разясняват някой от най-важните технически аспекти на Ferrari 458 Italia в новото промоционално видео на модела.

 

Под капака на 458 Italia препускат бясно 570-те коня“ (9000 об./мин), които новият V8 с директно впръскване генерира от 4,5 литра работен обем. Кривата на въртящия момент достига своя максимум от 540 Нм при 6000 об./мин, като 80% от тях са на разположение на водача още при 3250 об./мин. Въпреки впечатляващите динамични характеристики новият представител на Скудерията може да се похвали с по-нисък разход от този на предшественика.

Сериозно внимание е получил и аеродинамичният пакет на Ferrari 458 Italia. При 200 км/ч даунфорсът на новия спортист от Маранело е 140 кг., а при 325 км/ч – 365 кг. Новата кормилна уредба оползотворява по възможно най-добрия начин спортното окачване, като гарантира директна работа и отлична обратна връзка. E-Diff (електронно контролираният диференциал) и F1-Trac (тракшън контрол) системите на Ferrari оптимизират с 32 процента надлъжното ускорение. Юздите на Ferrari 458 Italia се държат от новата спирачна система, с която автомобилът се нуждае от 32,5 метра, за да застане в покой, при положение че преди това се е движил със 100 км/ч.

Какъв е ефектът от всички тези иновации? Ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,4 секунди при среден разход от 13,7 литра за 100 километра пробег.

Коментари
comments powered by Disqus