Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari 458 Italia: Интересни факти III

03.09.2009 09:18
Туит

След старши вицепрезидента на Ferrari Дани Бахар, техническия директор Роберто Федели и президентът на Pininfarina Паоло Пининфарина е ред и на Михаел Шумахер да сподели своите впечатления от новия Ferrari 458 Italia.

Седемкратният световен шампион във Формула 1 започва своята презентация с мултифункционалния спортен волан, който позволява на водача да не сваля своите ръце от него независимо от ситуацията и нуждата от смяна на режими. Окачването е много по-прецизно, а спирачната система е „най-добрата, която някога съм виждал“, признава Шуми.

Изборът на предавателни числа за скоростната кутия, настройките на окачването, електронно контролираният диференциал и системата за тракшън контрол са подбрани така, че автомобилът да бъде подходящ както за ежедневна употреба, така и за спортни изпълнения на писта.

„Направихме голяма стъпка напред и поне от това, което аз виждам, una bella macchina“, завършва Шумахер.

Повече информация за новия Ferrari 458 Italia, може да намерите в предходните три материала.

 

Коментари
comments powered by Disqus