Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari 599 GTB Fiorano HGTE: Грижа за клиента

17.07.2009 09:43 2
2
2571852195
Туит

HGTE пакетът вече ще се предлага за стандартните Ferrari 599 GTB Fiorano, произведени преди и след 2009 година.

Цената на доработката Handling GT Evoluzione (HGTE) за автомобилите от 2006 до 2008 година е 17 213 паунда без таксите, а за тези, произведени през 2009 г., трябва да добавите 2 700. Във втория пакет е включен и силов тунинг, докато първият се изчерпва с модификации по оптиката, изпускателната система и очакването.

Скудерията използва по-твърди спортни пружини за окачването на HGTE (със 17% отпред и 15% отзад), в резултат на което просвета е намален с 10 мм. Зададените режими SPORT и RACE на Manettino превключвателя са съобразени с тези промени. Стабилизиращите щанги са подсилени и техният диаметър вече е 25 мм. Тези корекции, в комбинация с новите олекотени джанти и гумите с по-високо ниво на сцепление, гарантират отличното поведение на автомобила в спортен режим на шофиране.

За автомобилите, произведени през тази година, Ferrari предлага нова изпускателна система, по-бърза смяна на предавките (времето за отговор на секвенциалната кутия е намалено до 85 милисекунди) и модифицирана електроника за по-бърза реакция при подаването на газ. Посочените промени не се предлагат за Ferrari 599 GTB Fiorano с ръчна трансмисия. За тези модели, както и за автомобилите до 2008 г., единствената възможна опция е новата изпускателна система с два двойни накрайника.

Нестандартната радиаторна решетка ще се предлага единствено за клиентите, които купят своя нов Ferrari 599 GTB Fiorano директно с пакета HGTE. От Скудерията вече приемат поръчки за модификацията.

Коментари

Енцо Феррари
Страшно красиви коли

Вини
Надявам се, че не е проблем да допълня статията с малко инфо. Ферари са изключително взискателни, относно тестването на техните модели, затова до пистата в Маранело се допускат само независимите тестъри от TV шоуто Fifth Gear. Понеже в екипа им има професионален пилот, той е казал, че при влизане в завой (в режим Race) се наблюдава леко недозавиване. От Ферари са се допитали и до Шумахер за това, взели нещата насериозно и това е резултата.

comments powered by Disqus