Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari 599 GTO: Нова галерия

14.07.2010 09:42
Туит

Ferrari публикува серия нови фотографии на 599 GTO. Най-бързият сериен автомобил на италианците беше представен официално през април.

599 GTO е базиран на експерименталния пистов модел 599XX, което обяснява до голяма степен факта, че една обиколка на „Фиорано“ му отнема 1:24 минути и че през април завъртя един тур на "Нордшлайфе" за по-малко от 7 минути.

Под капака на GTO работи шестлитров V12, който генерира 670 к.с. при 8250 об./мин и 619 Нм при 6500 об./мин. Теглото му е само 1495 кг, което означава, че съотношението маса/мощност достига впечатляващите 2,23 кг/к.с.

Шестстепенната секвенциална кутия е заимствана директно от 5XX, благодарение на което смяната на предавките се осъществява за 60 милисекунди. В резултат за ускорението от 0 до 100 км/ч са нужни 3,5 секунди, а максималната скорост достига 335 км/ч.

Аеродинамичният пакет на 599 GTO включва нови брони, преден спойлер, масивен дифузор, плосък под и специални капаци между колелата и дисковете, които намаляват аеродинамичните завихряния в тази зона и оптимизират охлаждането на спирачната система. Резултатът е 144 кг даунфорс при 200 км/ч.

В пакета влизат още карбон-керамичните спирачки от второ поколение (398 мм за предната ос и 360 мм за задната), с които класическото упражнение от 100 до 0 км/ч се изпълнява за 32,5 метра, 20-цоловите колела с гуми Michelin (285/30 ZR20 и 315/35 ZR20), превключвателят Manettino с опция за изключване на тракшън контрола и Virtual Race Engineer опцията, която следи статуса на ключовите системи на автомобила.

Инженерите от Маранело са обърнали сериозно внимание на ниското тегло. Голяма част от компонентите при 599 GTO са изработени от композитни материали или алуминий, стъклата са по-тънки, олекотени са скоростната кутия, спирачната и изпускателната система, но въпреки това интериорът включва серия от екстри като карбоновите планки за смяна на предавките и спортния волан, тапициран с естествена кожа и алкантара.

Серията 599 GTO ще бъде ограничена точно на 599 бройки. Всички те са отдавна разпродадени.

Коментари
comments powered by Disqus