Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari 599 Hybrid: Дебют в Женева

29.01.2010 10:37
Туит
Ferrari 599 Hybrid: Дебют в Женева

Ferrari ще представи официално първия си хибриден модел на предстоящия автомобилен салон в Женева. Това е коментирал вчера президентът Лука ди Монтедземоло при дебюта на новия болид на Скудерията във Формула 1.

Първият хибрид на италианците ще бъде базиран на 599 и ще използва комбинация от бензинов ДВГ и електромотор с литиево-йонна батерия. По-рано от компанията обявиха, че основната цел не е създаването на „зелен“ автомобил, а на такъв, който гарантира по-добро пътно поведение спрямо това на стандартния модел.

Тази система предполага двигателят с вътрешно горене да задвижва задния мост, а електромоторът или електромоторите да отговарят за предния и да се активират при ускорение или в завои. Целта е въртящият момент да се контролира максимално прецизно по електронен път.

Естествено, и екологичната страна на хибридната система няма да бъде пренебрегната. В градски условия 599 Hybrid ще се задвижва само от електричество, в резултат на което разходът би трябвало да падне с 35%. От Ferrari планират и използването на системата за регенериране на спирачната енергия (KERS), каквато болидът F60 имаше миналата година.

При представянето на F10 Монтедземоло коментира още, че компанията ще продължи да интегрира технологии, разработени за Формула 1, в серийното си производство.

Коментари
comments powered by Disqus