Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari били предупредени да пуснат Кубица

13.07.2010 17:01 3
3
2571877343
Туит

От бокса на Ferrari са били предупредени три пъти техният пилот Фернандо Алонсо да пусне пред себе си Роберт Кубица по време на Гран при на Великобритания, обясни състезателният директор на ФИА Чарли Уайтинг.

Испанецът беше санкциониран с минаване през бокса, защото изпревари пилота на Renault, като напусна очертанията на пистата „Силвърстоун“ и не му върна предната позиция. След изтърпяването на наказанието Алонсо загуби шансовете си за добро класиране и финишира 14-и, а полякът отпадна заради технически проблем малко след обявяването на решението.

Въпреки че наказанието на двукратния световен шампион беше обявено девет обиколки след неправилното изпреварване, Уайтинг разкри, че са посъветвали Ferrari веднага да пропуснат Кубица, но екипът се възпротивил на това решение.

„Три пъти им казахме, че според нас трябва да върнат позицията на Кубица. Направихме го незабавно, веднага след изпреварването. По радиото им казах, че ако го сторят, тогава няма да има нужда от намеса на стюардите“, обясни състезателният директор пред списание Autosprint.

„Те обаче не ни послушаха и при третото ни свързване с тях отговориха, че Кубица вече е твърде назад, за да му върнат позицията. Не е вярно, че стюардите са се забавили твърде много с решението си. За нас фактите бяха ясни веднага – Алонсо получи предимство в ситуацията със скъсяването на пистата“, категоричен е Уайтинг.

От Скудерията обясниха, че не са наредили на Алонсо да пропуска Кубица пред себе си, защото не смятат, че пилотът им е бил в по-добра позиция от поляка при спорната ситуация.

„Веднага след нея се свързахме с рейс контрола, за да разберем какво е положението", обясни шефът на Ferrari Стефано Доменикали. "Дискутирахме с тях ситуацията и когато ни дадоха инструкции да върнем позицията на Роберт, той вече беше загубил доста време назад и всъщност имаше проблеми“.

„Има ситуации, в които можеш веднага да върнеш позицията на пилота зад теб, ако усетиш, че наистина си получил предимство по непозволен начин. Не смятаме, че случаят е такъв, иначе щяхме да го направим“, добави италианецът.

Коментари

анонимен
Тази година всички бъркотии на организаторите са ущърб на Ферари . Цял свят видя ,че Кубица избута Алонсо само те видяха друго , отново бутат мангала напред.

анонимен
Мисля, че е крайно време Стефано Доменикали да си подаде оставка.

анонимен
При положение, че "красавецът" Кубица избута Алонсо; така и така отпадна, решението за наказание показва тенденциозност. Всъщност, това пролича и във Валенсия.

comments powered by Disqus