Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari F14 T: Експериментите продължават

27.01.2014 11:29
Туит

Ferrari стана поредният тим, представил своя нов автомобил за сезон 2012. Италианците залагат на различно от познатите досега решения в областта на конусната секция и предното крило, но това в никакъв случай не е означава, че то е по-добро от естетическа гледна точка.

Промяната в правилника принуди отборите да свалят максимално ниско конусната секция на автомобилите за сезон 2014, както и да използват твърде причудливи форми на краш структурата отпред. "Мравоядите" имат най-силно присъствие в лицето на Williams и McLaren например, докато Lotus залага на твърде необичаен двоен нос. При Ferrari зоната, където конусната секция се свързва с предното крило, изглежда по-елегантно решена заради широчината си, но гърбицата, която се образува в челната част на монокока е ужасяваща.

Сред другите отличителни белези на F14 T впечатление прави предното пулрод окачване. За трета поредна година екипът на Стефано Доменикали ще разчита на подобна конфигурация, което е изненада с оглед на промените в правилника. Двете централни колони на задното крило също различават F14 T от представените досега автомобили.

Естетическите характеристики със сигурност ще останат на заден план, ако автомобилът на Ferrari е бърз. За това италианците ще разчитат на отворилия наново врати аеродинамичен тунал в Маранело, на новия си технически ръководител Джеймс Алисън, както и на 1,6-литровите V6 с принудително пълнене и системи за възстановяване на енергията. Фернандо Алонсо и завърналият се в отбора Кими Райконен също са огромен коз за екипа на Ferrari  в битката за световната титла.

Коментари
comments powered by Disqus