Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari F430 BioFuel: Биопрограма

15.01.2008 14:01
Туит

Тъй като дори специализираните в определена област автомобилни производители биват засегнати от въпроси, свързани с околната среда, на автосалона в Детройт Ferrari представи пригодена към работа с етанол (E85) версия на F430.

Външността на расовия жребец остава незасегната от промените под сребристата каросерия, облепена с няколко зелени надписа BioFuel. Благодарение на по-високото октаново число на биоетанола обаче, мощността на автомобила е увеличена от 490 на 500 к. с.

За съжаление, студията F430 BioFuel няма да влезе в серийно производство, преди в някой от основните пазари на италианците да бъде изградена мрежа от бензиностанции, предлагащи екологичното гориво (E85).

Коментари
comments powered by Disqus