Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari F70: Карбон и V8

27.11.2009 10:07 9
9
2571864738
Туит
Ferrari F70: Карбон и V8

Според колегите от британското издание Auto Express Ferrari F70, който ще наследи легендарния Enzo, ще използва V8 двигател с принудително пълнене.

F70 ще бъде по-малък, по-лек, но и по-бърз в сравнение с Enzo, като целта на инженерите от Маранело е общата му маса да не надхвърля 1000 кг по примера на концептуалния Mille Chille (от итал. хиляда килограма), представен през 2007 г. Това по-груби сметки е с 366 кг по-малко спрямо Enzo. Подобни цифри са възможни единствено, ако Ferrari поеме по стъпките на McLaren MP4-12C и използва карбоново шаси и панели. Карбоново-керамичните спирачки също са част от диетата за F70.

От Ferrari обещаха да намалят приблизително с 10% нивата на вредни емисии, които техните модели отделят в атмосферата, което налага и въвеждането на качествено нов дизайн по отношение на използваните двигатели. F70 ще бъде оборудван с двойнотурбиниран V8, който ще генерира 660 к. с. (485 кВт) подобно на шестлитровия атмосферен V12 на Enzo. За да се случи това обаче, от Маранело са категорични, че трябва напълно да елиминират ефекта на турбодупката.

От F70 ще бъдат произведени само 399 бройки, като според първоначалните предположения цената на една от тях ще варира около 660 000 евро.

Коментари

Анонимен
Ако говорим за история провери коя е най- титулуваната спортна марка в света. Провери времената на 911 и нисана на нюрборинг. Не знам ти в коя класация си виждал някое феррари да е по "напреде" от порше, но съм сигурен, че ще ми кажеш. ПС учи си първо уроците после спори с по големите от теб!!!

митко
времената и класациите ги знам и мога да ти кажа че гт-р-а и 911 турбо са много назаде в тях

Анонимен
Митак, защо не си на даскало моето момче? Като идеш и свършиш с буквара се прибери и чрез туй нещо наречено интернет провери времена класации само смешният да не се окажеш ти.

митко
911 ти чуваш ли се какви ги дрънкаш ве??? порше 911турбо и нисан гт-р35 по бързи от енцо??? тва в кой сън си го сънувал само не разбрах. то 360 модената е по бърза от тях да не говорим за Енцо. Просто си смешен, скрии се някъде

mitko
911 ti 4uvash li se kakvo prikazvash be nissan gt-r35 i 911 turbo po burzi ot enzo???tva v koi sun go sanuva ne razbrah. tq 360 modenata e po burza ot tqh da ne govorim za enzo smeshnik

Lubo
F40 ;)

GG
Какво се мръщите на турбото бе това е пътят на развитието на вътрешното горене първо се наложи при дизелите сега при бензините. По отношение на традицията ферари много отдавна си правят модели с турбопълнене примерно легендарното 288GTO от края на 80-те години.

911
Няма как! GT-R и 911 турбо са по-вързи и далеч по евтини. Не искаш да се истърсиш със 400, 600 хиляди евро и някакъв със "евтино" 911 да те отнесе.

тцтцтц
еееееееее турбириран двигател от ферари :( традициите са към своя край. сега сигурно и ламборгини ще сложат турбо. свършва атмосферната и звуковата тръпка.....

comments powered by Disqus