Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari: Формула 1 трябва да стимулира технологиите

23.04.2010 18:42
Туит

Формула 1 трябва да се ориентира към двигатели с по-малък работен обем и принудително пълнене от 2013 г., съответни на последните технологии за намаляване на разхода на гориво, заяви изпълнителният директор на Ferrari Амедео Фелиса.

Отборите са все по-близо до осъществяването на плана за 1,5-литрови двигатели с мощност 670 к.с. от 2013 г., но Фелиса е убеден, че спортът трябва да бъде дори още по-смел в прилагането на последните достижения в областта и особено системите за директно впръскване.

Пред Autocar Фелиса заяви, че правилата във Формула 1 трябва да подобрят приемствеността към автомобилната индустрия и адаптирането на подобни двигатели.

“Ако спортът може да развие нещо, което е полезно в реалните условия, то тогава най-доброто решение за двигателите е принудителното пълнене и директното впръскване. Точно това трябва да подкрепяме - най-доброто решение за ефективността и използването на мотора по положителен начин”, смята Фелиса.

По-рано тази седмица шефът на Mercedes Motorsport Норберт Хауг също заяви, че очаква одобряването на по-малки двигатели, но отрече варианта спортът да стане "тъмно зелен”.

“Най-впечатляващото нещо във Формула 1 е бързината, звукът, това да си винаги на ръба на бръснача и на върха на технологиите. Може да обсъдим “зелени” инициативи, но спортът трябва да бъде воден от технологиите. Ако летите от Европа до Япония с Boeing 747, ще използвате много повече гориво, отколкото всички болиди от Формула 1 за един сезон. Трябва да гледаме мащабно, върху цялата картина”, обясни германецът пред Autosport.

“Правим най-чистите автомобили, които можем. През 2013 г. обемът на двигателите ще бъде намален, защото разходът на гориво трябва да спадне. Ще трябва да намалим и вредните емисии, но няма как мотор със 700 “коня” да стане най-екологичният за всички времена”, допълни Хауг.

Коментари
comments powered by Disqus