Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari губи два пъти повече време за ремонти

27.02.2014 19:13
Туит

Ремонтът на новите автомобили отнема двойно повече време спрямо преди, категорични са от екипа на Ferrari след осемте тестови дена и инцидентите, които съпътстваха програмите на Кими Райконен и Фернандо Алонсо.

1,6-литровите V6 турбодвигатели, които заместват атмосферните 2,4-литрови V8, са оборудвани с два типа системи за повторно използване на енергията - ERS-K, която е аналог на KERS, и ERS-H, която използва енергията на изгорелите газове. Те налагат качествени промени в конструкцията на автомобила, усложняват неимоверно охладителните системи, а и създават допълнителни предпоставки за технически проблеми. Поради тази причина диагностицирането на евентуална повреда и отстраняването й отнема много повече време от преди, категоричен е Пат Фрай.

"Автомобилите са толкова по-сложни. Нужно ни е повече време да разберем какъв е проблемът", коментира тим-шефът на Ferrari. "Трудно е и да стигнеш до самия компонент, който е дефектирал, за да го ремнотираш. Предполагам, че това, което сега ни отнема приблизително четири часа, щеше да ни коства половината време преди."

И двата колективни теста на "Херес" и "Сахир" бяха изпълнени с червени флагове, провокирани от множеството технически проблеми, особено с двигателите на Renault. Фрай обаче смята, че автомобилите са далеч по-надеждни, отколкото изглеждат.

"Част от отборите показаха, че след като веднъж нещата потръгнат, тези автомобили са достатъчно издръжливи. Най-трудното е да стигнеш до този момент, но рано или късно ще се случи", завършва Фрай."

Коментари
comments powered by Disqus