Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari HY-KERS: Модерно влияние

02.03.2010 15:14 1
1
2571869578
Туит

Днес в Женева Ferrari представи дългоочакваната хибридна версия на 599 GTB. Експерименталният автомобил е оборудван с електродвигател, чиято максимална мощност достига 74 кВт.

Хибридната система на HY-KERS е разположена в аеродинамичния под на автомобила, но загубите от това трябва да се компенсират от по-ниския център на тежестта и липсата на класически стартер и акумулатор. Те са заменени от електродвигателя на хибридното задвижване и литиево-йонната батерия.

Трифазният електродвигател, който тежи около 40 кг и разполага със собствени охадителна и мазителна системи, е комбиниран със седемстепенната F1 трансмисия с два съединителя. На практика той има директна връзка само с единия съединител, съответно и само с единия първичния вал. По този начин взаимодействието между него и шестлитровия V12 се осъществява максимално бързо и плавно.

При спиране електродвигателят функционира като генератор и зарежда батерията. Електрониката, която контролира целия процес, е заимствана директно от KERS-а на Скудерията във Формула 1. Системата позволява на HY-KERS да се движи и в изцяло електрически режим, но за съжаление в официалното прессъобщение няма информация за автономния пробег.

Италианците не съобщават нищо и за динамичните характеристики на хибридния 599 GTB, но при положение че мощността на електродвигателя е приблизително 100 к.с., общата мощност на целия силов тракт трябва да надхвърля 700 „коня“. В такъв случай класическото упражнение от 0 до 100 км/ч не трябва да надхвърля 3,5 секунди.

На този етап HY-KERS е единствено експериментална разработка. Серийният хибрид на Ferrari едва ли ще се появи на пазара по-рано от 2012 г.

Коментари

Сашко
Ferrari хибрид . . това е ИЗВРАТЕНО!

comments powered by Disqus