Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari и Renault предлагат евтин и по-мощен KERS за 2011

30.04.2010 11:54
Туит

Ferrari и Renault са представили на останалите отбори евтино предложение за завръщането на системата за регенериране на кинетичната енергия (KERS) във Формула 1, която от този сезон беше извадена от болидите.

След срещата на Асоциацията на отборите в световния шампионат (ФОТА) техническият директор на Williams Сам Майкъл обясни, че е възможно системата отново да намери място в автомобилите.

„Ferrari и Renault направиха предложение, според което могат да доставят KERS за по-малко от 1 милион евро“, коментира той пред Reuters. За сравнение миналогодишното развитие на системата струваше на тимовете между 9 и 23 млн. евро.

„Идеята беше приета, но от двата екипа заявиха, че за да се наемат да произведат системата, трябва да увеличат енергията на KERS от 400 до 600, дори 800 kJ и по този начин да направят нейната роля по-значима“, обясни Майкъл.

Очаква се крайното решение на ФОТА за връщането на KERS през 2011 г. да бъде взето до състезанието в Испания следващия уикенд. Майкъл допълни, че от Renault са готови да предложат системата си на всички отбори на стартовата решетка, докато от Ferrari ще предоставят технологията само на екипите, които разчитат на техните двигатели – Sauber и Toro Rosso.

Коментари
comments powered by Disqus