Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari може да поиска размразяване на двигателите си

23.04.2010 11:07
Туит

Отборът на Ferrari във Формула 1 може да поиска разрешение от Международната автомобилна федерация (ФИА) за промени в двигателите си заради притеснения за тяхната надеждност.

За първите четири състезания от началото на сезона няколко мотора в болидите на Скудерията и нейния клиент BMW Sauber излязоха от строя

Колегите ни от германското издание на auto motor und sport информираха, че в тима от Маранело вече са идентифицирали проблемите, които са отговорни и за два от сривовете в двигателите на Фернандо Алонсо.

Въпросният проблем, който по-късно през сезона може да коства на испанеца наказание с десет места назад на стартовата решетка, ако премине границата от разрешените осем двигателя, е в пневматичните повдигачи на клапаните.

Според информацията в доклада на италианците се обяснява, че “по време на състезание те изпускат прекалено много въздух, а заради новите правила няма достатъчно време в едно спиране в бокса, за да бъде запълнен отново” 2,4-литровият V8.

Ако от Ferrari успеят да докажат пред ФИА, че двигателят им има основен проблем с надеждността, тогава тимът може да бъде освободен временно от замразеното му развитие и да предприеме необходимите промени.

Дори централата да даде разрешение на екипа, вече използваните от Алонсо и неговия съотборник Фелипе Маса мотори няма да се възползват от промените.

Коментари
comments powered by Disqus