Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari недоволства от бъдещите двигатели във F1

08.09.2010 16:08 1
1
2571880218
Туит

Скудерията отново се насочва към старата тактика с намеци за напускане на световния шампионат.

Отборът на Ferrari не е съгласен с плановете за новото поколение 1.6-литрови четирицилиндрови турбо двигатели във Формула 1, които трябва да дебютират през 2013 г. Италианците намекнаха, че са склонни да се разделят със спорта, ако правилата в световния шампионат не ги удовлетворяват.

Промените предвиждат замяната на настоящите атмосферни 2.4-литрови V8 с по-малки турбинирани агрегати, които ще бъдат ограничени до около 10000 об./мин. и с максимална мощност между 650 и 700 к.с. Новите двигатели ще трябва да отговарят и на други изисквания като използване на определено количество гориво, а отборите ще трябва да разполагат с максимум по четири единици на сезон.

През миналата седмица екипите се събраха, за да очертаят рамките на бъдещите правила и са постигнали съгласие, което Ferrari не одобрява. Италианците предпочитат промяната да стане по-плавно и настоящите V8 да бъдат заменени от 1.8-литрови V6, които позволяват по-лесното адаптиране на двигателите.

Директорът по развойната дейност на моторите в Скудерията Лука Марморини настоява, че няма достатъчно време за конструирането и завършването на изцяло нов двигател до 2013 г., който да бъде „достатъчно надежден, за да може всеки пилот да разполага с по четири на сезон“. Пред италианското списание Autosprint Марморини обяснява, че внедряването на четицилиндровия силов тракт ще изисква и пълна промяна в дизайна на шасито.

През миналия сезон Ferrari се противопостави на идеите за въвеждане на максимален бюджет и заплаши с напускане на Формула 1. През тази седмица в интервю за вестник Corriere dello Sport изпълнителният директор на Ferrari Стефано Доменикали отново намекна за евентуално оттегляне на производителя. Той коментира, че всеки, който си мисли, че световният шампионат ще бъде същият без Скудерията, е в грешка.

Италианецът добави, че „в зависимост от конфигурирането на правилата“ Ferrari ще бъде отворен към нови предизвикателства като „Льо Ман или големите американски шампионати“.

Коментари

Aнонимен
Ако пистата в Доброславци/Кремиковци не е завършена, феррари се отегля.

comments powered by Disqus