Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari обясни причината за пожарите с 458 Italia

02.09.2010 10:01 1
1
2571879892
Туит

От Ferrari обясниха причината за серията инциденти с новия 458. Пет автомобила на италианците се самозапалиха и провокираха официалното разследване на случаите.

„Когато автомобилът се кара така, че температурата на изгорелите газове е по-висока от нормалното, а и температурата на околната среда също е висока, лепилото, което се използва за закрепването на арките на калниците, може да прегрее. В резултат панелите, които се използват за термоизолация над задните колела, могат да се разместят. В най-лошия случай лепилото започва да пуши и дори се самозапалва“, обяснява служител на Ferrari пред Autocar.

„Този проблем се отнася само автомобилите, които се карат на границата на възможностите и е засегнал едва няколко бройки от общо 1248-те 458 Italia, доставени досега“, допълват от италианската компания.

От Ferrari не подценяват проблема и ще разследват обстойно всички обстоятелства, свързани с него, заради неприятния момент, в който се появиха слуховете за дефекти с 458 Italia и некоректното представяне на информацията. Според Ferrari един от новите автомобили е изгорял напълно, след като помещението, в което е бил съхраняван, се е запалило, а при други причините за неприятностите са катастрофи, а не единствено горепосочения проблем. Въпреки това медиите фокусираха изцяло вниманието си върху 458 Italia и качеството му на изработка бе поставено под въпрос.

От италианската компания ще привикат всички свои клиенти в сервизите си, за да отстранят проблемите с арките на калниците. Тези автомобили, които са пострадали в резултат на горепосочения дефект, ще бъдат заменени. Същевременно всички 458 Italia, които са слезли от поточната линия, след като фабриката в Маранело е отворила врати след лятната пауза, ще бъдат модифицирани преди да напуснат складовете.

Коментари

Aнонимен
Не заслужено оскъпени Фиат-ове или както се казва на английски оverpriced piece of shit, реално плащаш много, а получаваш ниско качество, евтини в се забелязват части от фиат .... майната му какво се казва, 458 е фантастичен автомобил, гениален на хартия, като много други коли от апенините, но просто му куца етапа от реализането на проекта на хратия до реалния автомобил на пътя (изпълнението/изработката). Дано да са взели мерки и да не се случва да изгарят повече коли...

comments powered by Disqus