Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari: Премахването на KERS беше грешка

17.04.2009 15:24 6
6
2571843030
Туит

От Скудерията признаха, че идеята да се отказажат от KERS в Китай за сметка по-добрия баланс на F60 е била неудачна.

В предишните две състезания италианският тим имаше проблеми с надеждността на системата за регенериране на кинетичната енергия, както и с прецизната настройка на баланса при F60. Поради тази причина Ferrari взе решение да тества автомобила без KERS на тренировките за предстоящата Гран при на Китай. Според Фелипе Маса обаче промяната не е довела до очаквания резултат.

„Карахме без KERS и резултатът е, че не само изоставаме по отношение аеродинамичната ефективност спрямо отборите в челото, а и скоростта ни падна”, коментира бразилецът. „По този начин губим още един коз в битката за шампионската титла. Трябва да работим здраво върху развитието на автомобила, но сме наясно, че ще бъде много трудно да наваксаме. Единственият начин да се измъкнем от това положение е да работим на пълни обороти.”

Тим-шефът Стефано Доменикали признава, че тъй като автомобилът е конструиран с идеята да използва KERS, премахването на системата има негативен ефект върху целия пакет.

„Очевидно е, че без KERS губим част от скоростта, а първоначалните впечатления са, че го няма и очаквания положителен ефект върху баланса. Да не забравяме все пак, че при конструирането на този автомобил сме предвидили да е оборудван с тази система. Намираме се в трудна ситуация, но трябва да запазим спокойствие и да работим здраво на всички фронтове.”

Кими Райконен бе в далеч по-добро настроение спрямо Маса и Доменикали. „Балансът не е лош, не усещам и липсата на KERS. Проблемът е, че сме прекалено бавни спрямо отборите в челото. Трябва да направим всичко възможно, за да оптимизираме автомобила. На този етап нямаме шанс за титлата.”

Коментари

Sata поправка на линка
[url=http://dox.bg/files/dw?a=502499aabd ]

Sata поправка на линка
http://dox.bg/files/dw?a=502499aabd

Sata
В линка по-горе е обяснено на простичък език, за да може както по глупавичките така и хората от село да разберат >:-)

Sata
http://dox.bg/files/dw?a=39b35f3888

габровец
Коле,питай САТА,той е от голям град,което автоматично го прави и голям разбирач.

KOLIO
Може ли някои да ми обясни как действа KERS? Ясно ми е каде се генерира тази енергия но не ми става ясно как се подава в към Двигателя на формулата? МЕРСИ!

comments powered by Disqus