Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari преработи F60

30.01.2009 09:48
Туит

Отборът на Ferrari е модифицирал зоната около накрайниците на изпускателната система, след като част от отборите изразиха съмненията си относно легалността на подобен подход.

McLaren Mercedes, BMW Sauber и Toyota поставиха под въпрос нестандартната концепция в задната част на F60, която оставя открити накрайниците на изпускателната система и се конфронтира със забраната за монтиране на допълнителни аеродинамични компоненти по корпуса на автомобила. В резултат от Скудерията са направили нужните изменения, за да „приберат” двата ауспуха по изискванията на правилника.

Спорният дизайн, който Ferrari използва, съответства на първоначалния регламент за сезон 2009, но през септември техническият делегат на ФИА Чарли Уайтинг направи допълнителни уточнения за зоната около накрайниците на изпускателната система.

Коментари
comments powered by Disqus