Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari: Проблемът не е в гумите

25.09.2008 15:15
Туит

В екипа на Ferrari са убедени, че проблемите, които Кими Райконен и Фелипе Маса имаха на дъждовните състезания във Великобритания, Белгия и Италия, вече са история.

По време на тридневната подготовка на пистата „Муджело” миналата седмица анализаторите на отбора са установили, че проблемът с поведението на F2008 не в загряването на гумите, както първоначално се предполагаше, а в достигането на оптимална работна температура на спирачките.

„Отборът работи предимно върху настройките, особено по време на финалния ден (от тестовете), когато Фелипе кара предимно на мокро”, се казва в официалното превю на отбора за Гран при на Сингапур. „Анализирахме данните от уикенда на „Монца” също много внимателно и установихме, че слабото представяне на F2008 в дъждовна Италия се дължи на това, че спирачките не достигат необходимата работна температура.”

„Когато спирачките не се използват както трябва, това има ефект върху гумите и те също не достигат оптимална работна температура. Това се забелязва най-активно в първите няколко обиколки с интермедиа опцията. Ситуацията се влошава, когато пилотите ни попаднат на трафик.”

В резултат на това откритие екипът на Ferrari е взел нужните мерки, за да коригира настройките и да неутрализира проблема за финалните четири старта този сезон.

С оглед високите температури в Сингапур и меките смеси, които Bridgestone избра за старта на „Марина Бей”, се предполагаше, че този път така или иначе Ferrari няма да има затруднения с мениджмънта на гумите. Проблемът, който в Скудерията са установили и вероятно отстранили, обаче можеше да се окаже сериозна пречка за Райконен и Маса в Китай и Япония, където по традиция температурите са по-ниски.

Коментари
comments powered by Disqus