Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari се връща към светлинната сигнализация в бокса

06.01.2009 10:38
Туит

Ferrari ще използва отново светлинната сигнализационна система по време на питстоп, след като техническият екип на отбора е направил нужните промени, за да не се повтарят инцидентите от 2008 година.

В последните три състезания за миналия сезон Скудрията разчиташе на традиционния лолипоп, след като в Сингапур грешка на механика, отговорен за контрола на сигнализационната система, стана причина Фелипе Маса да напусне бокса преди конектора на шланга за гориво да бъде изваден от резервоара.

След края на шампионата, който Маса загуби само с една точка, от Ferrari са направили обстоен анализ върху пропуските в използването на иновационната система. Цялата процедура и софтуерът са коригирани, за да се избегне възможността за предварително активиране на режима за повторно стартиране.

„Можем да потвърдим, че щ използваме светлинната система отново”, коментират от Ferrari за Autosport. „Съвсем скоро ще изпробваме промените и ще видим какъв е напредъкът.”

Лука Балдисери е категоричен, че грешките от миналия сезон няма да се повтарят. „Анализирахме пропуските от 2008 година и направихме някои подобрения”, обяснява тим-мениджърът на Ferrari. „Електронна програма няма да позволява на автомобила да стартира отново преди конектора на шланга да бъде изваден.”

Междувременно стана ясно, че Ferrari ще представи новия си автомобил F2009 на 12 януари във Фиорано.

Коментари
comments powered by Disqus