Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari SF15-T: Поправителен изпит

30.01.2015 13:45
Туит

Ferrari показа новия SF15-T, който би трябвало да върне Скудерията отново в битката за титлата. Кими Райконен остава за втора поредна година в отбора, а Себастиан Фетел ще замести Фернандо Алонсо.

Ferrari SF15-T е първият автомобил на италианците, проектиран изцяло от бившия технически директор на Lotus Джеймс Алисън. Противно на очакванията обаче дизайнът му следва линията на миналогодишния F14 T и не прави впечатление с радикални промени. Дори пулрод предното окачване е запазено.

Конусната секция е свалена по-ниско заради новите правила, радиаторните кутии са с по-големите отвори, но с по-стегната форма, а задното крило се отличава с единичната централна колона и масивния "мънки сийт" в долната част.

Големият коз на Скудерията през този сезон трябва да се крие под капака на SF15-T. Миналата година задвижващата система бе слабото звено на отбора, но новата версия би трябвало да навакса голяма част от изоставането. BBW спирачната система също е оптимизирана и на теория ще направи автомобила по-предвидим при спиране.

Себастиан Фетел ще бъде зад волана на SF15-T в първия ден от тестовете на 'Херес", които започват тази неделя. 

Коментари
comments powered by Disqus