Ferrari показа новия SF15-T, който би трябвало да върне Скудерията отново в битката за титлата. Кими Райконен остава за втора поредна година в отбора, а Себастиан Фетел ще замести Фернандо Алонсо.
Ferrari SF15-T е първият автомобил на италианците, проектиран изцяло от бившия технически директор на Lotus Джеймс Алисън. Противно на очакванията обаче дизайнът му следва линията на миналогодишния F14 T и не прави впечатление с радикални промени. Дори пулрод предното окачване е запазено.
Конусната секция е свалена по-ниско заради новите правила, радиаторните кутии са с по-големите отвори, но с по-стегната форма, а задното крило се отличава с единичната централна колона и масивния "мънки сийт" в долната част.
Големият коз на Скудерията през този сезон трябва да се крие под капака на SF15-T. Миналата година задвижващата система бе слабото звено на отбора, но новата версия би трябвало да навакса голяма част от изоставането. BBW спирачната система също е оптимизирана и на теория ще направи автомобила по-предвидим при спиране.
Себастиан Фетел ще бъде зад волана на SF15-T в първия ден от тестовете на 'Херес", които започват тази неделя.