Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari SF16-H: Този път рискуваме!

19.02.2016 15:47
Туит

Ferrari SF16-H атакува титлата с ново окачване, ревизирана аеродинамика и различни цветове.

След като Williams представи по-рано днес FW38 и разочарова донякъде феновете си заради минималните промени по-автомобила, дойде ред и на Ferrari да покаже на бял свят SF16-H. При него контраста спрямо миналогодишния SF15-T е огромен.

Първата и най-съществена на пръв поглед промяна е в окачването. Цели четири години екипът на Скудерията работеше по развитието на предното пулрод окачване, но при SF16-H се използва конвенционалната пушрод схема.

Влиянието на техническия директор Джеймс Алисън, за когото това е първият самостоятелно конструиран автомобил на Ferrari, се вижда ясно и в задната част на автомобила. Тя е отчетливо по-тясна спрямо тази на предшественика, което вероятно е следствие на оптимизираното охлаждане на ревизирания двигател. Впечатление правят и двете тръби на изпускателната система - по-голямата е конвенционалната, докато по-малката е специално за разтоварващия клапан, което се налага от новия правилник.

За съжаление недотам елегантното решение в областта на конусната секция и предното крило на SF15-T не е изчистено при SF16-H, напротив. Концепцията е сходна с тази на Williams FW38 и е твърде ръбата и груба. Добрата новина е, че италианците са променили съществено цветовата схема, която залага много повече спрямо преди на белия цвят и ни връща към визията на Черните кончета от 1993 година.

Премиерата на SF16-H бе излъчена директно в интернет на официалния сайт на италианците, но явно те не бяха подготвени за огромния интерес, тъй като още в самото начало лайвстриймът на англоезичната версия блокира. Същинският тест за новия автомобил обаче не е зад камерите, а на пистата. SF16-H ще дебютира официално на "Каталуня" на 22 февруари, но би трябвало да се появи на пистата в Барселона тази неделя за шейкдаун.

Коментари
comments powered by Disqus