Окачването на SF-16H също ще бъде модифицирано за старта в Канада
Скудерията използва три жетона за модификацията, което дебютира в Русия. Прерарботеният турбокомпресор, който ще бъде инсталиран на автомобила на Фетел, ще й коства нови три, което означава, че ръководеният от Матиа Биното отдел ще има само три жетона до края на годината и до финала на развойната дейност по задвижващата система за сезон 2016.
Себастиан Фетел вече използва трети двигател, въпреки че от началото на сезона са изминали само шест състезания. Рано или късно германецът ще бъде наказан за смяна на някой от компонентите извън позволените шест за годината, но напредъкът при развитието на задвижващата система на Ferrari е очевиден. Новият турбокомпресор ще има ефект върху работата на хибридната система, което е от съществено значение за старта в Канада.
"Хибридната система е много важна (за пистата в Канада), тъй като старт-финалната права изисква цялата енергия на хибридния модул", обяснява Биното. "Трябва да си уверен, че в останалата част на пистата може да регенерираш достатъчно енергия и да заредиш батерията преди да започне ускорението на излизането от обратния завой към правата."
Екипът на Shell е подготвил ново гориво за Ferrari, което в комбинация с новия мапинг е още един допълнителен коз за Фетел и Кими Райконен. Задното окачване на SF-16H също е модифицирано, което трябва се отрази положително върху механичното сцепление. Именно с него са свързани проблемите, които Скудерията напоследък има с гумите.