Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari ще оптимизира процедурите си в бокса

27.07.2011 11:51
Туит

От Ferrari признават, че трябва да подобрят процедурата си при смяна на гуми, за да не се повтарят подобни грешки като тази в Германия, която коства четвъртото място на Фелипе Маса.

Скудерията коригира системата си за фиксиране на колелата за Гран при на Великобритания, след като Фелипе Маса на няколко пъти трябваше да чака своите механици в предишни състезания именно поради нередности в този аспект от процедурата при спиране. На „Нюрбургринг“ Ferrari направи пет стопа, четири от които безгрешни, но петият, в последната обиколка на състезанието, коства четвъртото място на Маса, който бе изпреварен от Себастиан Фетел.

„От самото начало на сезона излизат някои проблеми със спиранията в бокса, които стъпка по стъпка решаваме. Тази година, с толкова много стопове, може да се случи всичко. Сами виждате, че и другите отбори имат затруднения“, обяснява Диего Иоверно, който ръководи операциите на писта във Ferrari.

„Нашите проблеми засягат самия автомобил, инструментите, които ползваме и най-вече гайките, където излязоха доста нередности. Първото състезание, в което използвахме напълно новата спецификация на гайките, бе на „Силвърстоун“. Резултатите бяха много интересни, защото нашите боксове бяха най-бързите в състезанието.“

„Впоследствие, по време на немската Гран при, използвахме същите гайки, които определено са по-добри, но системата не е перфектна и при последната смяна на Фелипе връзката между пистолета и гайката не беше наред, което ни струва секунда и половина. Ето защо ще трябва да продължим да работим в тази насока, за да усъвършенстваме системата.“

Коментари
comments powered by Disqus