Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari ще смени двигателя на Фетел

07.04.2016 23:56
Туит
Ferrari ще смени двигателя на Фетел

Себастиан Фетел ще получи нов двигател за предстоящата Гран при на Китай. Проблем със софтуера е довел до повредата на задвижващата система в Бахрейн.

Четирикратният световен шампион дори не стартира във втория кръг от Формула 1, след като по време на загряващата обиколка автомобилът му бе обгърнат от плътен синкав дим. Първоначално екипът на Ferrari не е регистрирал точната причина за повредата, но при последвалото проучване е установил, че става въпрос за софтуерен проблем.

„Срив в софтуера е причина за появата на проблем при ниските обороти по време на загряващата обиколка”, обясняват от екипа на Ferrari. „Подобно стечение на обстоятелствата е много нетипично, но за съжаление е довело до повреда в един от клапаните. Ето защо ще използваме нов двигател с вътрешно горене за Гран при на Китай.”

След като през тази година календарът включва повече от 20 състезания, всеки пилот ще има на разположение по пет задвижващи системи в рамките на целия сезон.

Коментари
comments powered by Disqus