Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari спъва ФИА за двигателите

27.10.2015 10:29
Туит
Ferrari спъва ФИА за двигателите

Отборът на Ferrari е наложил вето върху проектопромяната за максимална цена на задвижващите системи във Формула 1. Позицията на Скудерията е провокирала ФИА да търси производител, който може да предоставя на малките отбори аналогичния двигател, но на много по-ниска цена.

В средата на септември ФИА обяви, че ще постави максимална цена, на която производителите ще могат да продават задвижващите си системи на клиентските отбори. 12 милиона евро бе таванът за последната генерация и 8 милиона евро за двигателя от предходния сезон. В момента отборите плащат над 20 милиона евро.

Ръководството на Ferrari явно не споделя механизмите на ФИА за ограничаване на разходите и се е възползвало от правото си да налага вето върху промените в правилника. При това положение Федерацията е потърсила друг изход на ситуацията - да обяви търг за независим производител на задвижващи системи, който може да продава на по-ниска цена.

"Ferrari SpA се противопостави (на промяната), като използва правото си на вето, което има според предишните споразумения във Формула 1. За да не нарушава интересите на шампионата, ФИА реши да не оспорва правото на Ferrari да налага вето", се казва в съобщението на Федерацията.

ФИА ще се консултира със собствениците на шампионата относно независимата компания, която може да произвежда двигатели за малките отбори. Ако плановете бъдат реализирани, то тя трябва да е готова с крайния си продукт за началото на 2017 година.

Cosworth е компанията, която се спряга за основен кандидат. Британците имаха намерение да подготвят своя версия на хибридните V6, но се отказаха заради цената на проекта и липсата на интерес у отборите.

Коментари
comments powered by Disqus