Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari спира развитието на F60

29.06.2009 15:05
Туит

В близко бъдеще Ferrari ще спре развойната дейност по F60 и ще се концентрира изцяло върху автомобила за догодина.

Скудерията, която миналата година спечели шампионата на производителите, вече изостава на цели 80 точки зад лидера Brawn GP в отборното класиране, а Фелипе Маса – на 48 зад Бътън при пилотите.

„Уверен съм, че можем да подобрим представянето си в рамките на следващите няколко състезания“, коментира президентът на Ferrari Лука ди Монтедземоло . „Но ще бъде много трудно, да не кажа почти невъзможно, да променим драстично автомобила при забраната за тестове по време на сезона.“

Монтедземело допълва, че причината за слабото представяне на Ferrari тази година са новите правила, а не неправилните инженерни решения в Маранело и се надява, че през 2010 г. регулациите ще бъдат „стабилни, ясни и прозрачни“.

„Съвсем скоро ще се концентрираме върху автомобила за следващата година“, завършва Монтедземоло, подчертавайки, че наследникът на F60 няма да използва KERS.

Коментари
comments powered by Disqus