Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari спира развитието на F60

13.07.2009 16:00
Туит

Въпрос на време е Ferrari да прекрати развитието на F60 и да насочи всички ресурси към подготовката на неговия наследник.

Благодарение на подиума, който Фелипе Маса спечели този уикенд в Германия, Скудерията се доближи само на 2,5 точки от Toyota и третото място в шампионата на конструкторите. Въпреки това съвсем скоро в Маранело ще прекратят развитието на F60, коментира тим-шефът на Ferrari Стефано Доменикали.

„Вече започнахме работа по новия проект, а в рамките на следващите няколко седмици ще пренасочим изцяло усилията си към него, за да не губим ценно време“, коментира Доменикали. „Наясно сме, че следващият сезон ще бъде много важен, ето защо искаме стартовата ни позиция да бъде значително по-добра от миналогодишната. Въпрос на дни е, дори не на седмици.“

Третото място на Маса бе най-добрият резултат за Ferrari след Гран при на Монако, което е показателно за възходящия темп на развитие при F60. Доменикали обаче е предпазлив в прогнозите си.

„Тази година трябва да сме изключително внимателни, защото е много трудно да разбереш поведението на автомобила при различни атмосферни условия. Дори и за един отбор в рамките на различните дни. Разликите между времената може да са много големи – например Renault, които записаха впечатляващ резултат (най-бързата обиколка на Фернандо Алонсо). Най-важното през тази година е да си наясно какво се случва с автомобила при различните атмосферни условия и различните гуми. Още след първите няколко състезания се видя, че повечето тимове нямат ясна картина.“

„Трябва да сме много внимателни, тъй като състезанията са, не искам да казвам предрешени, но до голяма степен определени от този фактор. Ако направиш добър старт, ако можеш да контролираш гумите и в даден момент да спечелиш няколко позиции, почти всичко е ясно. В Германия бяхме на ниво с Кими и Маса, стартирахме добре благодарение на KERS, пазехме гумите, за да можем да натискаме, когато се налага, като цяло отборът беше на ниво. Ето защо съм доволен и щастлив от резултата."

"Но не трябва да се заблуждаваме, тъй като другите работят на пълни обороти – вижте Renault, McLaren и Force India. За съжаление Хамилтън изтърва отличен шанс, загуби състезанието и можем само да предполагаме какво щеше да се случи, ако не беше спукал гума. Разпределението на силите се вижда едва в състезателни условия, ето защо тази година е по-специална и решенията се взимат по-трудно.“

Коментари
comments powered by Disqus