Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari среща трудности с KERS

11.09.2008 15:35
Туит

Ръководителят в отдел „Двигатели” на Ferrari Жил Симон признава, че отборът изпитва трудности при подготовката си за следващия сезон.

През 2009 г. ни очакват драстични промени в техническия правилник – новата аеродинамика ще генерира с близо 50% по-ниски нива на сцепление, което ще се компенсира от повторното въвеждане на сликовете. В допълнение отборите ще имат право да използват системи за регенериране на кинетичната енергия, които ще осигуряват за ограничен период от време допълнителни 80 к. с. изходна мощност.

Измененията, които целят увеличаване на изпреварванията, бяха приети с радост от тимовете, но не всички от тях ще могат да се вместят в кратките срокове за реализацията им. Не е изключено и Ferrari да има затруднения с въвеждането на KERS за началото на следващия сезон.

„Системата за регенериране на енергията е сложен компонент, който ни въвежда в непозната за Формула 1 област. Междувременно не трябва да прекъсваме развойната дейност по настоящия автомобил”, обяснява Симон, визирайки двубоя с McLaren за шампионските титли.

„За нас е огромно предизвикателство да сме готови със системата за догодина. Учим се с всеки изминал ден, но срещаме сериозни затруднения. Мисля, че всички отбори първоначално ще имат проблеми с надеждността.”

„Догодина, с KERS, както и с всички останали промени в правилника, включително корекцията на предното крило по електронен път, електрониката ще има все по-голямо значение. Длъжни сме да изучим и най-малките подробности по стандартизирания електронен блок, за да можем ефективно да контролираме всички тези елементи.”

Симон е на мнение, че не всички отбори ще използват KERS в началото на сезона, но тези, които се справят успешно със задачата, ще имат голямо предимство спрямо останалите.

„Не трябва да приемаме за даденост това, че системата ще се зарежда достатъчно добре при спиране”, допълва главният инженер по двигателите във Ferrari. “Същото се отнася и за надеждността. Дали тези допълнителни 80 конски сили няма да се окажат пасив в края на състезанието? Тези, които се справят добре с проекта обаче, ще имат огромно предимство.”

Коментари
comments powered by Disqus