Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Фетел: Имахме проблеми с автомобила

18.04.2009 11:05
Туит

Пилотът на Red Bull, който ще стартира от първа позиция в Китай, призна, че е имал проблеми с автомобила по време на квалификациите, поради което е направил само една бърза обиколка във всяка от сериите.

„Всичко се случваше в последния възможен момент. Направих само една обиколка в Q1 с твърдите гуми, после една в Q2 с меките и още една в Q3. Оказа се, че не са ни нужни повече”, заяви Фетел, след като спечели първия полпозишън в историята на Red Bull. „Определено не ни беше лесно. Имахме проблеми с автомобила, ето защо гледахме да направим възможно най-малко опити.”

„Автомобилът е бърз, сами видяхте. Нямах никакво съмнение относно това, но в нашия случай и най-малката грешка би означавала край. Много съм щастлив. Не мога да повярвам, че се преборихме за полпозишъна в последния миг. Сутринта имахме проблеми, но май напоследък се получава така, че колкото по-малко карам в свободните тренировки, толкова по-добре се представям в квалификациите. Радвам се за целия отбор, всички механици работеха много здраво, дори и през нощта, и искам да им благодаря.”

Най-младият победител в историята на Формула 1 признава, че се чувства значително по-спокоен от факта, че в Китай вторият на грида Фернандо Алонсо няма да използва KERS.

„Преди всичко, радвам се много, че Фернандо няма да има KERS, защото тук правата е дълга и ползата на старта е очевидна”, обяснява Фетел. „Очаква ни едно дълго състезание. Но първо трябва да видим как е автомобила, след като минат проверките в закрития парк. Ще прегледаме всичко, убеден съм, че момчетата ще си свършат прекрасно работата. Пак повтарям, съсезанието е дълго, 56 обиколки. Да, това е възможно най-добрата позиция на старта, но все още не сме спечелили точка. Чака ни дълъг път, всичко е възможно. Трябва да останем максимално концентрирани и да видим какво ще се случи утре.”

Междувременно ФИА публикува теглото на автомобилите преди старта. Фетел е един от най-леките със 644 килограма, но цели седем по-малко има класиралия се на втора позиция Фернандо Алонсо. Както се и очакваше, с най-много гориво в първата петица са пилотите на Brawn GP.

 пилот тегло
 С. Фетел
 644.0 кг 
 Ф. Алонсо
 637.0 кг
 М. Уебър
 646.5 кг
 Р. Барикело
 661.0 кг
 Дж. Бътън
 659.0 кг
 Я. Трули
 664.5 кг
 Н. Розберг
 650.5 кг
 К. Райконен
 673.5 кг
 Л. Хамилтън
 679.0 кг
 С. Буеми
 673.0 кг
 Н. Хайдфелд
 679.0 кг
 Х. Ковалайнен
 697.0 кг
 Ф. Маса
 690.0 кг
 Т. Глок
 652.0 кг
 К. Накаджима
 682.7 кг
 С. Бурде
 690.0 кг
 Н. Пикет
 697.9 кг
 Р. Кубица
 659.0 кг
 А. Сутил
 648.0 кг
 Дж. Фисикела
 679.5 кг
Коментари
comments powered by Disqus