Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Фетел: Нашият F-duct не функционира напълно

28.05.2010 17:54
Туит

Системата на Red Bull за обдухване на задното крило не функционира напълно, обясни пилотът на екипа Себастиан Фетел.

Тимът използва своята версия на F-duct за първи път в днешните свободни тренировки, като само болидът на германеца беше оборудван с нововъведението. Фетел беше по-бърз от своя съотборник Марк Уебър в сутрешната сесия, но във втората не успя да изпревари австралиеца въпреки неговите проблеми с двигателя.

„Новата ни система не работи напълно и все още се нуждае от някои настройки. Отново ще погледнем как стоят нещата с нея, но изглежда обещаващо“, заяви Фетел пред репортери на турската писта „Истанбул парк“, която през уикенда ще домакинства седмия кръг от Формула 1.

“Далеч не ни беше лесно да внедрим системата в болида, особено с вече хомологирано шаси. Вариантът на McLaren определено е бил разработен за тяхното шаси, както смятам, че това са направили и от Sauber”, добави германецът, който дели първото място във временното класиране с Уебър.

„За нас беше голямо предизвикателсто да интегрираме F-duct в болида си, но момчетата свършиха отлична работа и когато съберете всички елементи от нея, се получава произведение на изкуството. Това е много сложно и интелигентно устройство, но ползите от него остават спорни“, заяви Фетел.

Германецът все пак е убеден, че екипът на McLaren, който беше най-бърз в свободните тренировки, ще има значително предимство в Турция заради успешната работа на своя F-duct.

Коментари
comments powered by Disqus