Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Фетел: Научихме много днес

17.04.2011 13:12
Туит

Лидерът в шампионата Себастиан Фетел призна, че е имал проблеми със своя автомобил в Гран при на Китай, докато съотборникът му в екипа на Red Bull Марк Уебър не скри радостта си от спечеления подиум.

Състезанието в Китай донесе смесени емоции за екипа на Red Bull, но като цяло двойният подиум определено може да се счита за успех, защото на старта изглеждаше абсолютно непостижим.

Стратегията на Фетел с две спирания му стигна единствено за второто място, като за това до известна степен "заслуга" има и KERS системата в автомобила на германеца, която отново създаваше проблеми. Стратегията на Марк обаче му позволи да излезе от 18-а на трета позиция.

„Не направих най-добрия си старт за годината”, призна Фетел на пресконференцията след финала. „На тази писта лявата половина на старт-финалната права е по-бавна и вторият има предимство, но и аз не потеглих добре и загубих позиции.”

„Направих по-рано първото си спиране и много се изненадах, когато видях Дженсън да отива при моите механици. Тогава исках само да се махне по-бързо от клетката, не зная какво толкова привлича останалите в нашия бокс, защото и Алонсо пое натам.”

„Вторият стинт трябваше да продължи по-дълго, но бях с твърдите гуми и Люис постоянно се приближаваше. След това продължихме да натискаме, но бяхме единствените в челото с две спирания в бокса и може би стратегията ни се оказа твърде агресивна. Трябваше да бъда много търпелив и да пазя гумите, но в края вече ми беше много трудно. Опитах да се защитавам, но Люис намери начин да ме изпревари.”

„В началото на състезанието отново имах проблеми с KERS, а по-късно загубих и връзката с бокса. Направихме някои грешки и имахме известни трудности, но завършихме втори и съм доволен. Нормално е, когато опиташ нещо различно, да допускаш грешки и някой да те победи. Научихме много днес. Понякога даваш всичко от себе си, но просто не се получава.

Съотборникът на Фетел Марк Уебър направи едно от най-силните си състезания и завърши трети, само на седем секунди зад победителя Хамилтън, въпреки че стартира едва осемнайсети.

„Започнах с твърдите гуми, макар и те да не са предпочитани от пилотите”, обясни австралиецът след финала. „Беше много трудно да направя изпреварване, защото в трафика всички са близо и използват едновременно подвижното задно крило. Не беше лесно да си пробия път напред. Допуснах няколко грешки точно преди първото ми спиране в бокса и загубих време. Тогава бях петнайсети, но след пита болидът тръгна много добре. Имах чувството, че карам в квалификация. Направихме фантастично състезание с Фетел и съм много доволен, че сме на подиума. Пилотите на McLaren бяха много бързи.

Коментари
comments powered by Disqus