Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Фетел: Не трябва да хвърчим в облаците

27.03.2011 12:30
Туит

Световният шампион доминира тотално в Гран при на Австралия, първи кръг за сезона във Формула 1, но въпреки това остава здраво стъпил на земята и не бърза да прави изводи за формата на останалите отбори.

Фетел завърши на двайсет секунди пред втория Люис Хамилтън (McLaren) в австралийската Гран при и в нито един момент не позволи първото му място да бъде застрашено. С оглед на огромното предимство, което RB7 имаше в негови ръце спрямо останалите автомобили, бе напълно логично той да е очарован от надпреварата, но въпреки това предупреди екипа на Red Bull да внимава.

„Опитвам се постоянно да повтарям на отбора, че не трябва да хвърчим в облаците”, ояснява германецът. „Спечелихме доста точки, което е много важно и се наслаждавахме на това състезание, което е още по-важно, но сезонът е дълъг и могат да се случат много неща.”

„Момчетата, които седят до мен (Хамилтън и Петров), както и Ferrari, са много силни. В Mercedes не започнаха добре, но явно са по-силни от миналата година. Ще бъдем много близо един до друг, но е важно да финишираме, така че специални благодарности за момчетата от фабриката. Автомобилът ни беше бърз, но и надежден, което е ключът към успеха. За първи път завършвам успешно Гран при на Австралия, така че съм много, много щастлив.”

Фетел признава, че надпреварата съвсем не е била лека, въпреки че отстрани победата му изглеждаше абсолютно сигурна във всеки един момент.

„Не беше лесно състезание. Стартът бе от ключово значение. Потеглих добре, но не знаех даи това е достатъчно до момента, в който видях, че Люис и Марк се борят за позиция. По време на първата серия обиколки се опитвах да поддържам добра преднина, но в един момент достигаш предела на гумите и започва деградацията. Люис ме застигна и влязохме в бокса. Нямаше как да направя повече обиколки."

"След спирането ми беше много важно да мина пред Дженсън, което за щастие направих моментално. Във втората част от състезанието не знаех какво се случва зад Люис, но след като той изостана, напрежението падна и контролирах по-добре ситуацията. Има много неща, които можем да научим от днес и трява да прегледаме отново състезанието.”

Пилотът на Red Bull се изказа ласкаво и за промените през новия сезон. „Трябва да поздравим Pirelli. След тестовете всички ние бяхме леко уплашени, но тук не трябваше да правим толкова спирания, колкото очаквахме, и като цяло състезанието мина гладко. Задното крило също е доста свежо. Завой номер 1 не е най-удачното място за атака, като така ще бъде през целия сезон, но това ни помага да сме по-близо. Така че засега работи както и очаквах. Мога обаче да съдя само за себе си, а не за това каква е ситуацията при пилота в задна позиция.”

Коментари
comments powered by Disqus