Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Фетел: Нито за миг не върнах газта

21.06.2009 18:07
Туит

Германецът обяснява, че на пистата съвсем не е било толкова леко, колкото на пръв поглед изглеждаше отстрани.

Фетел направи хеттрик във Великобритания, след като стартира от полпозишън, записа най-бързата обиколка по време на състезанието и спечели втората си победа за сезона. Цели петнайсет секунди бе авансът му на финала спрямо втория Марк Уебър и повече от 40 спрямо завършилия на трета позиция Рубенс Барикело. Въпреки тоталното превъзходство обаче Фетел признава, че е имал затруднения, особено в първата част от надпреварата.

„Няма как да е лесно. Това беше едно дълго, наистина дълго състезание на тази фантастична писта, която всеки един от нас обожава. Постигнах една от мечтите си, но за да я реализирам, трябваше да бъда постоянно нащрек и да си държа очите отворени”, коментира Фетел на официалната пресконференция след финала.

„Стартът беше много важен, както и първата серия обиколки. Натисках здраво, за да мога да натрупам достатъчно преднина. Знаех, че ще бъде от решаващо значение и че състезанието ми зависи изцяло от това. Нито за миг не върнах газта, а напротив – продължавах да натискам. Във втория стинт също не ми беше леко. Казваха ми: ”Бъди внимателен!”. Имаше сериозен трафик, много от пилотите се бореха за позиция, а е опасно, когато си близо до тях. Определено не ми беше леко.”

„Но в края всичко беше прекрасно. След втория стоп пистата беше свободна. Броях една след друга обиколките до финала и държах изцяло контрола на състезанието в собствените си ръце. Последните десет тура бяха наистина лесни, но преди това трябваше да натискам много здраво. По време на втория стинт пък сякаш карах слалом, толкова много автомобили трябваше да изпреваря.”

Съотборникът на Фетел Марк Уебър, който завърши втори, призна, че проблемите от квалификацията вчера са му попречили да се бори за първото място. Кими Райконен блокира най-бързата обиколка на австралиеца и го остави трети на грида, зад Рубенс Барикело. Уебър изпревари пилотът на Brawn GP при първите влизания в бокса, но вече беше твърде късно, за да атакува своя съотборник.

„Мисля, че още вчера пропиляхме шансовете си. Трябваше да сме най-малко на първа стартова редица, защото знаех, че Себастиан ще бъде много бърз”, обяснява Уебър, който вече има три втори места от началото на сезона.

Коментари
comments powered by Disqus